Skip to content

Skoraj stoletje reševanja življenj

ZRCK od 1927!

Kakovost in varnost

Osredotočenost na kakovost in varnost zdravstvene obravnave pacientov je ključno vodilo delovanja vseh zaposlenih ZRCK.

Leta 2021 smo se odločili, da vzpostavimo mednarodne standarde kakovosti in varnosti,  ki so bila podlaga za pridobitev akreditacije. Po skrbni presoji smo se odločili za akreditacijsko hišo Accreditation Canada, (https://accreditation.ca/intl-en/about/ , ki deluje že več kot 65 let, njeni standardi, presojevalci in proces akreditacije pa so akreditirani pri ISQua (The International Society for Quality in Health Care, https://www.isqua.org ), kar zagotavlja mednarodno primerljivost naših storitev. V svetu velja za eno od najbolj uveljavljenih in priznanih akreditacijskih ustanov na področju zdravstva. Qmentum uporablja standarde, ki temeljijo na dokazih, ki jih je razvila organizacija za zdravstvene standarde (HSO).

Zelo smo ponosni, da smo aprila 2022 uspešno prestali presojo po Mednarodni akreditaciji Qmentum International Accreditation Canada in pridobili platinasto mednarodno akreditacijo (Accreditation Canada – PLATINUM) na dejavnostih:

Emergency Medical Services (EMS) and Interfacility Transport

Governance

Leadership for Small, Community-Based Organizations.

Pridobitev akreditacije potrjuje, da naše zdravstvene storitve izvajamo v skladu z mednarodno priznanimi standardi – strokovno, učinkovito, kakovostno in varno za paciente.

Vsaka tri leta strokovna skupina presojevalcev AC preveri skladnost naše ustanove s standardi ter oceni stopnjo doseženih izboljšav. Tako zagotavljamo nenehno nadgrajevanje kakovosti in varnosti zdravstvenih storitev na mednarodni ravni.

Junij 2025 – pridobili smo diamantno akreditacijo Qmentum International.

 

ZRCK je junija 2025 uspešno opravil mednarodno akreditacijsko presojo po programu Qmentum International Canada  in pridobil najvišjo, diamantno akreditacijo.

Diamantna akreditacija se osredotoča na doseganje kakovosti s spremljanjem izidov, uporabo dokazov in najboljše prakse za izboljšanje storitev ter izvajanjem primerjalnih analiz z enakovrednimi organizacijami za spodbujanje sistemskih izboljšav.

Vsaka tri leta strokovna skupina presojevalcev AC preveri skladnost ustanove s standardi ter oceni stopnjo doseženih izboljšav. S tem se zagotavlja nenehno nadgrajevanje kakovosti in varnosti zdravstvenih storitev na mednarodni ravni.

Klic v sili

112 je skupna evropska številka za klic v sili. Klic je brezplačen tako s stacionarnih kot tudi mobilnih telefonov. Številko 112 lahko uporabljamo v vseh 28 članicah Evropske unije

image

Imate vprašanje?

info@zrck.si

image

"Nujna medicinska pomoč ni le poklic, temveč dolžnost do človeštva."

Neznan avtor